یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رونمايي از سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل

تیک نیوز

یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰


با حضور مديرعامل همراه اول سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل فروشگاه هاي اينترنتي شهروند و زنبيل رونمايي شد.

سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل، در اولين روز از شانزدهمين نمايشگاه صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تلکام 2015) به صورت رسمي توسط مديرعامل همراه اول رونمايي شد. 
مهندس صدوقي مديرعامل اپراتور اول در مورد سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل گفت: سامانه پرداخت جيرينگ، اين امکان را به مشترکان مي دهد تا از هر نقطه جغرافيايي تحت پوشش شبکه همراه اول،  بدون نياز به اينترنت، اقدام به پرداخت فاکتور خريد انجام شده کنند.
وي افزود: اميد است تا بتوانيم با توسعه اين سرويس جهت خريد و پرداخت در بين مشترکان همراه اول، روش جديد و مطمئني را براي مردم در زمينه تسهيل در پرداخت هاي غير حضوري بر بستر تلفن همراه به ارمغان آوريم.

مديرعامل همراه اول با تاکيد بر توسعه و تنوع خدمات پرداخت الکترونيکي افزود: توسعه پرداخت الکترونيکي در چشم انداز 1404 نيز تاکيد شده است؛ به طوري که تقويت آن مي تواند به اقتصاد کلان کشور کمک کرده و رشد اقتصادي کشورمان را افزايش دهد.
بر اساس اين گزارش، جيرينگاه يا سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل، يک سامانه الکترونيکي جديد خدماتي بوده که با ترکيب قابليت هاي بسترهاي اينترنتي و تلفن همراه، نسبت به ايجاد درگاه امن پرداختي، تهيه و عرضه شده است.
از مزاياي جيرينگاه مي توان به عدم نياز به اينترنت طي مرحله پرداخت بهاي محصول در هر نقطه تحت پوشش شبکه همراه اول با قابليت تله پرداز، رفع نگراني امنيتي ناشي از سرقت اطلاعات کارت بانکي، جلوگيري از سوء استفاده اطلاعات و نيز سهولت و سرعت در پرداخت وجه و سفارش محصولات اشاره کرد.
در حال حاضر فروشگاه هاي مجازي داراي سامانه پرداخت اينترنتي مبتني بر موبايل جيرينگ شامل شهروند، زنبيل، مديسه، گلدان، تيوال، شهرکتاب، ايران سرور، گوشي شاپ، رند، شادياب، شبکه مترجمين ايران  و رايا24 مي شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو